för studerande

Skolans dokument utgörs av schema, utbildningsplan, kursplaner samt plan för utvärdering/kvalitetssäkring, policydokument, regler och föreskrifter.

Maila info@grafikskolan.se om du behöver något dokument.

Du som har blivit antagen

Har du blivit antagen som student ska du betala in en anmälningsavgift på 1 500 kr senast 30 juni. Betald anmälningsavgift bekräftar att du har tackat ja till en studerandeplats. Avgiften betalas till bankgiro 5447-4143. Denna avgift avräknas sedan mot terminsavgiften.

OBS! Antagen student som ej avser att påbörja sin utbildning måste meddela detta till skolan inom angiven tid (vilken meddelas i samband med antagningsbeskedet). Skolan åtar sig att genomföra en utbildning och du åtar dig att delta och betala terminsavgifter. Skulle du av någon anledning i sista stund och efter anvisad tid lämna återbud kvarstår ditt åtagande.

TERMINSAVGIFT: 2 x 20000
Avgiften för höstterminen är 20 kr och för vårterminen 20000kr. Terminsavgiften betalas vid terminsstart.

SKOLSTART OCH TIDER:
Höstterminen 2023 börjar 28 augusti och slutar 23 december.
Vårterminen 2024 börjar 8 januari och slutar 1 juni.
Undervisningen sker måndag till fredag 9-16

UPPROP:
Upprop för höstterminen 2023 sker måndag 28 augusti kl 10.